Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2012 23:04 - Тунис преди Арабската Пролет, надявам се и след...
Автор: jabog71 Категория: Туризъм   
Прочетен: 7433 Коментари: 12 Гласове:
13

Последна промяна: 28.11.2012 19:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Снимки от едно красиво и интересно място.
Този на плаката ми напомня, едно наше недалечно минало.
Може би затова и го изгони народа.
Такива плакати имаше навсякъде през 2006г.

image

..А това е мавзолеят на баща му...


image

Бяхме в Тунис за Нова Година. Хотелът беше ретрошик с много „прах и стари дантели“..но изгледът към морето беше страхотен

image

...все пак морето прави държавата. и за България важи май

image

Близо до столицата Тунис се намират останките на Картаген. наистина са оскъдни. все пак първо римляните, а после и местните селяни са се погрижили
...

image


image


image

В музея в Тунис има невероятни мозайки от римско време. Някои от тях са огромни и много красиви. добре че са били французите, за да ги съберат и запазят.

image


Сега почва интересното!!!! В пустинята, в град Ел Джем се намира третият по големина запазен римски колизеум. Наистина е страхотен. Честно казано, доста по-късно разгледахме този в Рим и не ни впечатли толкова ....


image



image



image

Пейзажът е наситина от Междузвездни Войни. Просто там е сниман филма...

image

В пустинята живеят троглодити. В жилища подобни на тези на родителите на Люк Скайуокър. Идеята е взета оттам.

image



image

...а този малкия да ви напомня на пясъчен човек???

image

Майка му мели брашно. Тези хора - берберите имат най-високият процент столетници, не помня дали в света, но в Тунис със сигурност. Изводите оставям на вас....

image



image

После се мятаме на камилите и отиваме на разходка в пустинята


image

Необходимо е специално облекло. Камилите обичат да се лигавят с хората, но са много симпатични

image

Огромно солено езеро. Бившо. Сега е солена пустиня 50км в диаметър. Изглежда безкрайно.

image

Вдигнаха ни в ранни зори с автобуса. Изгревът обаче си заслужаваше.


image

Тоалетните не бяха чак толкова „комфортаблес“..

image
С джипове отидохме и до един оазис
....

image



image



image



image



image


image

Мисля, че и Марко беше щаслив от живота в оазиса.....

























Гласувай:
13


Вълнообразно


1. ljonja - Ще ми се
28.11.2012 08:32
да отцъкна зелената ръчичка, за да мога после пак да я цъкна няколко пъти.
Отдавна трябваше да направите нещо такова. Супер.
цитирай
2. jabog71 - mersi. :-) mnogo priaten na4in e ...
28.11.2012 09:23
mersi. :-)
mnogo priaten na4in e da se prenese6 obratno vuv vremeto.
цитирай
3. toninabog - Поздрави!
28.11.2012 10:44
За първи път чета постинг за Тунис! Много ми хареса!
цитирай
4. jabog71 - Много се радва, че ви харесва. Пр...
28.11.2012 19:37
Много се радва, че ви харесва. Просто не е толкова популярна дестинация, а има много да се види, особенно ако човек се интересува от археология.
цитирай
5. jabog71 - . . . всъщност Тунис е (поне беше) ...
28.11.2012 19:39
...всъщност Тунис е (поне беше) най-светската от арабските страни. Жените не са забулени. Вярно е, че мъжете са като отвързани-подсвиркват след всяка жена.
цитирай
6. dolsineq - Много добър постинг!
01.12.2012 11:48
Много добър постинг!
цитирай
7. ckarlet - И на мен ми се ходи в такава държава - ...
01.12.2012 23:08
И на мен ми се ходи в такава държава - различна от нашата с различна религия и традиции... Поздрави за хубавата разходка!
цитирай
8. jabog71 - Благодаря! Не съм бил в друга ара...
02.12.2012 10:23
Благодаря! Не съм бил в друга арабска държава, но
със сигурност е по-интересно от Дубай, където предполагам са само
излъскани небостъргачи в пустинята.
цитирай
9. tera - Интересно място
04.12.2012 15:03
Въпреки, че песъци, дюни, прах и жега нещо не ме кефят.

Най-високият процент столетници за света имат към момента жителите на Окинава, поне така четох наскоро.
цитирай
10. jabog71 - е и това трябва да се види. освен това ...
04.12.2012 19:34
е и това трябва да се види. освен това има много археология
а аз като малък бях много запален по това.
за столетниците не споря, но това каза екскурзовода.
цитирай
11. coacoa11 - Ммм, много хубаво и тук...
07.12.2012 20:06
Ще ми се да се изкъпя в този водопад без дрехи, да похапна фурми на корем и да пояздя камила до някой оазис.
А това магаре определено е ... мъжко. Такъв магарешки стриптийз не бях виждала. Уникално! Нямаше ли някоя по-прилична снимка? :)
цитирай
12. jabog71 - Ще ми се да се изкъпя в този водопад ...
07.12.2012 21:21
coacoa11 написа:
Ще ми се да се изкъпя в този водопад без дрехи, да похапна фурми на корем и да пояздя камила до някой оазис.
А това магаре определено е ... мъжко. Такъв магарешки стриптийз не бях виждала. Уникално! Нямаше ли някоя по-прилична снимка? :)


имаш предвид анфас? профилът е по-хубав. не исках да се приближавам.:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabog71
Категория: Туризъм
Прочетен: 61978
Постинги: 10
Коментари: 52
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930