Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2012 11:52 - Тенерифе- пирамиди, вулкан и ...... възрожденски къщи
Автор: jabog71 Категория: Туризъм   
Прочетен: 14328 Коментари: 15 Гласове:
9

Последна промяна: 02.12.2012 11:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тенерифе е един от Канарските острови. За съжаление канарчета не видяхме, освен едно в клетка на улицата.
Туристическата част по крайбрежието не се отличава с особенна екзотичност.

image

Повечето плажове на Тенерифе са черни. Все пак-вулканичен остров. Както казва Карлсон „Спокойстви и само спокойствие“ ...... има и бели - пясъка е довеян от Сахара.

image
Парковете приличат на райски градини.
(всеки от нас знае как изглеждат
райските градини и е ходил дотам поне веднъж по различен повод)
image

image

Бананови плантации и горички.

image

Палмите са ниски и измамно достъпни. Не е необходимо да си маймуна, за да хапнеш банан. Проблемът е, че снимката е правена през оградата, а ние сме от външната страна.

image

Вече имаме сигурни доказателства, че българските чорбаджии още от турско време са изнасяли парите си и са строили къщи на екзотични острови.


image

image

Особенно тази с чардака. Това не е китно подбалканско селце.


image

Собствениците на някои къщи са доста странни птици

image

Това не е Централния Тенерифски .., а краен квартал на столицата.
Градът всъщност е много красив и зелен, но крайни кваратали има навсякъде.


image

Кой казва, че пожарните винаги са били червени?

image

Екскурзията до парка на вулкана Тейде беше в „единствения мрачен и мъглив ден в годината“ (така каза екскурзовода). Пейзажът от планината е дори по-впечатляващ така. За екскурзия до самия кратер човек трябва да се запише седмици предварително. Престоят е не повече от час, заради серните изпарения. Вулканът е все още активен.

image

image

image

Това е макет на тръстиковата лодка на Тур Хейердал, с която той изминал хиляди километри през океана, за да докаже, че е възможно древните цивилизации да са 
били свързани помежду си.


image

Доказателство за теорията си той намира в наличието на пирамиди, или сходни структури, на различни континенти по цял свет.
image

Пирамидите на Тенерифе са според него едно от важните доказателства, че е имало комуникация между Средиземноморието и Южна Америка
image

image

image

Нощем океанът е малко страховит

image

Освен това започва Великденската процесия. Доста е подтискаща. Още не съм разбрал връзката междиу тези качулки, инквизицията, ку клукс клан и други прогресивни организации....
image

image

Цялата процесия трая около 1 час като се сменяха различни цветове.
Мисля че половината град се беше преоблякъл, а другата половина ги съзерцаваше в религиозен екстаз.

image

в края на шествието минаха „черните вдовици“ както ги нарекохме

image

....но времената се менят. А това старо драконово дърво се е нагледало на какво ли не.....

image

Предполагам, че котака носи късмет.......освен ако не е легнал точно върху печелившите лотарийни билети. 

image












































































































































































Гласувай:
9


Вълнообразно


1. li4kata - Имам един приятел там.
02.12.2012 13:05
Ще му ида на гости май! ;-)
цитирай
2. jabog71 - действай. наистина си заслужава ...
02.12.2012 17:23
действай. наистина си заслужава 4те часа полет. за плаж обаче март-април е малко рано. на нас поне ни беше студено. все пак е океан. не знам дали се стопля много дори и през лятото, но.....
цитирай
3. jabog71 - доста хора казват, че всеки от ос...
03.12.2012 05:39
доста хора казват, че всеки от островите (Канарите) е различен
и си има свой чар. не съм бил до другите
острови. обаче не видях и дали имаше екскурзии.
не бяхме и достатъчно дълго....

цитирай
4. mileidi46 - :)))
04.12.2012 16:52
Tази къща с терасите се намира в Пуерто де ла Круз нали?От другата страна на острова..Била съм там,а долу имаше магазин за сувенири и още балкони с градина във вътршната страна..
Къщата ,ако не съм забравила...е някъде над 400 години..Ние бяхме там към края на ноември..и валеше като из ведро..Внучката бе6е само на 10 месеца и количката беше пълна с вода,като вана..:)а ние мокри като кокошки,силният вятър ни изпочупи и чадърите!:)
Не ми харесаха Тенерифите....Виж Мадейра...е друга приказка!!!Вечна пролет!!!Сърцето ми остана там!!:)))За океана съм съгласна..:))Злобен океан:)
Благодаря ,че ме върнахте към тези хубави спомени!!
Но да ви кажа..не се различават никак островите...пустош навяват,няма красива растителност..бедни на пясък..мрачност и подтиснатост..витае из островите,може би черните вулканични камъни навсякъде из острова са причината..Поне за мен остана това чувство и не бих посетила тези острови повече..:(Иначе комлексите са красиви...просто са като оазиси в заопбикалящата ги мрачна панорама..!!
Поздравления за хубавите снимки..и спомени.!!И отново благодаря:))
цитирай
5. jabog71 - разбирам те напълно. това доказва, ...
04.12.2012 19:41
разбирам те напълно. това доказва, че времето е много важно за това как ще възприеме човек едно място. убеден съм например, че вулканичния парк щеше да е много по-привлекателен ако не беше мъгла и дъжд, но независимо от това си остава екзотично място.
на Мадейра не съм бил, но се въртят идеи.
благодаря за посещението и отзива и се радвам, че съм събудил спомени.
цитирай
6. tera - Няма канарчета, защото островите са кръстени на кучето :)
05.12.2012 10:21
Много хубав пост, бравос!

Имам и аз пост за Канарските острови, но е по пътепис на майка ми, аз още не съм ходила там. Ще ти дам линк.

http://tera.blog.bg/turizam/2008/03/07/kanarskite-ostrovi.170686

цитирай
7. mileidi46 - :)))
06.12.2012 18:16
И аз благодаря..:))
като отидеш на Мадейра..ще ме разбереш още по-добре:))А като най-екзотичен остров,ти препоръчвам Занзибар!!!Имам доста постинги със снимки от там,от Мавриции..Когато имаш време,можеш ,,да се поразходиш" из постингите ми..някъде назад по страниците ми..Има и от Мадейра!!
Поздрави и весел празник!!
цитирай
8. coacoa11 - Реших да ти погостувам и тук :)
06.12.2012 20:25
Чудех се какъв е този всемирен интерес към Тенерифе... Пък то хубаво било! Отъркалях се като магаре :) в черния пясък, разходих се из райската градина, прескочих оградата и преядох с банани като маймуна, плавах из океана с тръстикова лодка, опуших се в дима на вулкана...
Чудесни снимки, забавен текст към тях! Благодаря за чудесното виртуално приключение!
цитирай
9. jabog71 - И аз благодаря. . :)) като отидеш ...
06.12.2012 20:54
mileidi46 написа:
И аз благодаря..:))
като отидеш на Мадейра..ще ме разбереш още по-добре:))А като най-екзотичен остров,ти препоръчвам Занзибар!!!Имам доста постинги със снимки от там,от Мавриции..Когато имаш време,можеш ,,да се поразходиш" из постингите ми..някъде назад по страниците ми..Има и от Мадейра!!
Поздрави и весел празник!!


ще погледна с удоволствие. и двете звучат доста интересно.
весел и на теб.
цитирай
10. jabog71 - Чудех се какъв е този всемирен ин...
06.12.2012 20:59
coacoa11 написа:
Чудех се какъв е този всемирен интерес към Тенерифе... Пък то хубаво било! Отъркалях се като магаре :) в черния пясък, разходих се из райската градина, прескочих оградата и преядох с банани като маймуна, плавах из океана с тръстикова лодка, опуших се в дима на вулкана...
Чудесни снимки, забавен текст към тях! Благодаря за чудесното виртуално приключение!


радвам се когато доставям удоволствие. (моля за изключено подсъзнание):-)
радвам се и че не планираш да си сложиш висока шапка и да дефилираш
по улиците. бих бил леко разочарован, но пък мисля че не си такъв човек.:-):-)
цитирай
11. jabog71 - Много хубав пост, бравос! Имам ...
06.12.2012 21:02
tera написа:
Много хубав пост, бравос!

Имам и аз пост за Канарските острови, но е по пътепис на майка ми, аз още не съм ходила там. Ще ти дам линк.

http://tera.blog.bg/turizam/2008/03/07/kanarskite-ostrovi.170686



наистина красиво
и наистина доказва че четирите са доста различни
ти верно ме просветли с кучето. не ми беше хрумнало
цитирай
12. jabog71 - Чудех се какъв е този всемирен ин...
06.12.2012 21:12
coacoa11 написа:
Чудех се какъв е този всемирен интерес към Тенерифе... Пък то хубаво било! Отъркалях се като магаре :) в черния пясък, разходих се из райската градина, прескочих оградата и преядох с банани като маймуна, плавах из океана с тръстикова лодка, опуших се в дима на вулкана...
Чудесни снимки, забавен текст към тях! Благодаря за чудесното виртуално приключение!


....много съм невъзпитан.
Добре дошла и в тази моя къща.
при мене това са основните фокуси (двата блога)-
пътуване и говорене/писане на щуротии.
кога ще пуснеш нещо ново при теб?
цитирай
13. tera - Ама то не е до хрумване, просто си е факт! :)
06.12.2012 22:33
Давай и други дестинации, да обменим мнения. :)))

цитирай
14. coacoa11 - Благодаря за топлото посрещане :)
07.12.2012 00:31
Обичам пътешествията. И изобщо не ми се излиза от райската градина :)

jabog71 написа:
coacoa11 написа:
Чудех се какъв е този всемирен интерес към Тенерифе... Пък то хубаво било! Отъркалях се като магаре :) в черния пясък, разходих се из райската градина, прескочих оградата и преядох с банани като маймуна, плавах из океана с тръстикова лодка, опуших се в дима на вулкана...
Чудесни снимки, забавен текст към тях! Благодаря за чудесното виртуално приключение!


....много съм невъзпитан.
Добре дошла и в тази моя къща.
при мене това са основните фокуси (двата блога)-
пътуване и говорене/писане на щуротии.
кога ще пуснеш нещо ново при теб?

цитирай
15. jabog71 - Давай и други дестинации, да обм...
07.12.2012 23:35
tera написа:
Давай и други дестинации, да обменим мнения. :)))



сега подготвям едно малко Сан Марино :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabog71
Категория: Туризъм
Прочетен: 62011
Постинги: 10
Коментари: 52
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930