Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2013 20:35 - Куба
Автор: jabog71 Категория: Туризъм   
Прочетен: 5464 Коментари: 9 Гласове:
8

Последна промяна: 08.01.2013 20:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Че, Фидел, а сега и Раул. Първият е бил наистина свят човек и герой. Вторият според кубинците е още жив, а третият е поел доста тежката щафета да върне времето с 50 години назад.

Пътят към плажа....аз избрах. (и Стенли би се поколебал между храма и плажа)

image

Фактът че карибските плажове са супер е неоспорим

image

дори и старецът се порадва на морето .....
image

От присъствието на американците в Куба е останало доста. дори и колите....

image
които търпят постоянно лъскане и поддръжка

image

борбата между различните форми на таксиметров превоз е за всяко конвертируемо песо. ширината на усмивката е правопропорционална на бакшиша.
image

тези симпатични портокалчета също са таксита. предразполагат към интимност на задната седалка дори ако сте финни гаджета
..
image

Руското присъствие също е осезаемо
...
image

Интересното беше, че тази „лимузина“ беше паркирана пред голф клуба на Варадеро и „баровецът“-притежател гордо си извади стиковете за голф от багажника.


Фауната варира от много симпатични, но леко депресирани 4 килограмови плъхове

image

до гущери с гордо .....подвити опашки

image

освен това има корали, отровни медузи (каквито за радост не срещнахме) и доста извънзенмо изглеждащи водорасли.
image

има също гълъби и врабчовци с изтънчен вкус.....
image 
Кубинките са сладки миньонести мургавелки с пищни дупета.
селекцията в Тропикана беше добра
image
...въпреки, че ако трябва да сме честни балета в хотела беше по-атрактивен.
признавам не проверих дали могат да подпалят чаршафите, но все пак пурите не се свиват върху бедрата на девици, а от лелки с доказани качества... 

image
нощният ни лов на силно рекламираните баби седящи на люлеещи се столове и пушещи пури на верандите на къщите си, остана безуспешен....

пурите без ром (или по-точно рон), не вървят
всичко беше обилно полято с ром, като терапията започваше още от 10 сутринта. все пак почивката беше алкохол инклузив

image

Природата и колониалната архитектура на Куба са интересни. Това е Тринидат (да не се бърка с държавата)
image

Хавана беше съчетание от колониална архитектура....
image

image

..... и пълна мизерия
image

image

Разходката в джунглата беше наречена „Рамботур“ и ми припомни срещите с руската военна техника от казармата.
image

Имаше разнообразни растения ...
image

image

......а също и колибри. Те обаче смучeха нектар твърде бързо и това рязко намаляваше тяхната фотогеничност.

Елементите на екстремност се заключиха просто в бодикаунт на посинените туристи престрашили се да се накиснат в леденостудените водопади. Други Рамбовидни изпълнения нямаше.

image

Култът към Че и Фидел присъстваше навсякъде. Дори и на площад Славейков в Хавана се продаваха само книги за тях.

image

Това не пречи на кубинците да са слънчеви хора

image

...които обичат да се женят в кабрио от 1950г

image












































































































































Гласувай:
8


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. toninabog - Поздрави!
09.01.2013 16:41
Хареса ми постинга ти за Куба! Хубаво е там като природа! А как живеят те си знаят, а може би и не знаят...
цитирай
2. coacoa11 - Ако бях на твое място,
09.01.2013 20:37
изобщо нямаше да се връщам в цивилизацията!
Страхотен фоторазказ си сътворил, с духовит текст и прекрасни снимки!
цитирай
3. jabog71 - Хареса ми постинга ти за Куба! Ху...
09.01.2013 21:25
toninabog написа:
Хареса ми постинга ти за Куба! Хубаво е там като природа! А как живеят те си знаят, а може би и не знаят...


много точно казано. наистина не знаят. екскурзоводите ни разпитваха какво представлява живота в Европа.
цитирай
4. jabog71 - изобщо нямаше да се връщам в циви...
09.01.2013 21:28
coacoa11 написа:
изобщо нямаше да се връщам в цивилизацията!
Страхотен фоторазказ си сътворил, с духовит текст и прекрасни снимки!


благодаря ти. и аз не бих се прибрал ако имах възможност. само, че както винаги когато отидеш някъде да си вееш Дто ти се иска да останеш завинаги, а после се сблъскваш с реалността и бюрокрацията.......
цитирай
5. jabog71 - впрочем от тази година вече куби...
09.01.2013 21:30
впрочем от тази година вече кубинците имат право да пътуват в чужбина (ако имат виза за съответната страна). попитах един уличен търговец къде ще отиде и той ми се изсмя- жена му като лекар взима 20 долара/месец. той сигурно доста повече, но едва ли ще спестят да отидат някъде. единствения шанс са им роднините в Щатите ако им пратят
цитирай
6. ljonja - Разгеле!
14.01.2013 16:15
Стигнах и аз до (поста за) Куба. Доста готино ми се струва.
цитирай
7. jabog71 - Стигнах и аз до (поста за) Куба. Д...
14.01.2013 21:35
ljonja написа:
Стигнах и аз до (поста за) Куба. Доста готино ми се струва.


да. има хубава природа и плажове. интересни животини. единствено не може да си утоли човек археологичните страсти, но пък не може всичко.
радвам се че ти харесва. надявам се и коментарите...
цитирай
8. cinderellathespy - Романтично и интересно...
19.01.2013 20:44
Симпатичните портокалчета - таксита ме хвърлиха в асоциация със Зов за завръщане, незнам защо... :)
В кабрио от 1950г. бих се повозила с удоволствие, но може би Той да е в тъмен костюм, незнам... и да ме прегърне, за да не падна назад в движение... :)
А плажната ивица от втората снимка - > бих я извървяла боса споделено или в самота...
Поздрави! Пак ще дойда...

Ели
цитирай
9. jabog - Симпатичните портокалчета - та...
20.01.2013 20:13
cinderellathespy написа:
Симпатичните портокалчета - таксита ме хвърлиха в асоциация със Зов за завръщане, незнам защо... :)
В кабрио от 1950г. бих се повозила с удоволствие, но може би Той да е в тъмен костюм, незнам... и да ме прегърне, за да не падна назад в движение... :)
А плажната ивица от втората снимка - > бих я извървяла боса споделено или в самота...
Поздрави! Пак ще дойда...

Ели


добре дошла Пепеляшке-шпионке. :-)
радвам се че ти е харесало. вярно е, че в първата версия на Зов за завръщане имаше малки таксита с шофьор робот.:-)
..а на плажа човек никога не е сам. най-малкото морето е с теб.
ще се радвам да ме посетиш. сега ще погледна и аз .....:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jabog71
Категория: Туризъм
Прочетен: 62009
Постинги: 10
Коментари: 52
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930